De to årlige loppemarkeder er vigtige for sammenhængskraften i kvarteret

Loppemarkeder i forsommeren 2024

Lørdag den 8. juni klokken 10-17.

Pga. broarbejde er der indført tilmelding.

Regler for loppemarked den 8. juni på Gammelholm.

Da der stadig er gang i byggearbejdet på Inderhavnsbroen, er grusarealet for forsommerens loppemarked indskrænket i forhold til de seneste år.

Det betyder at:

• Man ikke bare selv må komme og opstille et stade. Man skal vente til man får anvist en plads.
  • Staderne på loppemarkedet højest må fylde 3 x 3 meter (og max 180 cm. i højden). På den måder bliver der plads til 49 stande. Standene tildeles efter ”først til mølle” princippet.
  • Gammelholm Beboerforenings bestyrelse tildeler pladser efterhånden, som tilmeldingerne kommer.
  • Der skal opstilles, så der er plads til gangarealer imellem staderækkerne, således at der bliver publikumsadgang til alle stader.
  • Der vil være frivillige/bestyrelsesmedlemmer som sikrer korrekt opstilling fra kl. 8.30. Loppemarkedet åbner kl. 10 og anvisningerne skal følges, idet er foreningen som er ansvarlig arrangør.
  • Hvis du opstiller før du får anvist en plads, kan du blive nødt til at flytte den.

Sådan får du en stand på loppemarkedet

1. For at kunne have en stand på loppemarkedet skal man være medlem af Gammelholm Beboerforening. Er du endnu ikke medlem kan du betale kontingent her. Det koster kr. 200,- per år/per husstand/virksomhed). Et medlemskab giver mulighed for én stand.
  2. Hvis du ønsker en stand på loppemarkedet skal du skrive en besked til event@gammelholmbeboerforening.dk, hvor du reserverer en stand som tildeles efter "først til mølle". Vi sender en kvittering, når vi har registreret din tilmelding (registreres i rækkefølge). Hvis alle stande er reserveret, får du besked.
  3. Du kan også bestille et bord  på ca. 70 x 180 cm via dette link. Det koster 150 kr. i leje.
  4. Kun hvis der er ikke bestilte stande, kan man ”købe” en stand på dagen, ved henvendelse til repræsentanter for Gammelholm Beboerforenings bestyrelse - vi er i området.

Næste loppemarked er lørdag den 7. september klokken 10-17.

Bliv medlem

og få gratis stadepladser

Det koster 200,- kroner pr. husstand pr. år.

Erhverv kan også tegne medlemskab for 200,- kroner pr. år.

Medlemskabet giver følgende fordele:

• GRATIS stadepladser på de årlige loppemarkeder
  • Adgang til foreningens arrangementer
  • RABAT hos lokale forretningsdrivende på loppemarkeddagen
  • Mulighed for at påvirke udviklingen i lokalområdet via foreningens samarbejde med Indre By Lokaludvalg, kommune o.a.
  • Stemmeret på generalforsamlingen

Fotos fra tidligere loppemarkeddage